2011. május 9., hétfő

Vendégkönyv 1. hét.

A vendégkönyv első bejegyzése május 5-én:

„Tisztelettel köszönjük, hogy láthattuk e nagyszerű kiállítást. Néhányszor még visszatérünk – csodálni!”

Válogatás a további bejegyzésekből:

„Örömünkre szolgált, hogy megtekinthettük a kiállítást. Markó úr festményeit látva, úgy döntöttünk, hogy életünkben új fejezetet nyitunk és dísznövénykertészek leszünk, és szabad időnkben végigjárjuk a festményeket megihlető helyszíneket a valóságos, virtuális és túlvilági életünkben.” Karl-Mol és Bandája (Északi sark)

„Véleményem szerint a szubkulturális megnyilatkoztatása a kor művészetének nagyon hatásos eleme lehetne a fiatalok oktatásának!”

„A bika legyen veletek!”

„A great painter! Wonderful!”

„Köszönöm e szép kiállítást! Ünnepi érzést fakasztottak a lelkemben.”

„Egy örök élmény volt, csodálatos festmények, hideg volt!”

7 megjegyzés:

  1. Ma indultam el Salgótarjánból, a kiállítást megnézni, aztán Hatvannál jöttem rá, hogy ma hétfő van...:-(
    Azért felmentem várba, próbáltam bejutni, a személyzeti bejárón sajna a portás közölte, kedden próbáljam...:-)
    Akkor csak egy katalógust hagy vegyek, esdekeltem, de kedden ismételte meg az úr!
    Elköszöntem, csináltam pár fotót a várból és hazajöttem...:-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Attila! Sajnáljuk - hétfőn még Markó is pihen! :-) Reméljük, a fotók jól sikerültek, s várjuk vissza. Október 2-ig még van idő :)

    VálaszTörlés
  3. Én is sajnálom, de hamarosan újra megpróbálom, (hétfő kivételével)mert nagyon felcsigázott a kiállítás, különösen a Sarephtai naplemente, amit Bécsben is kerestem a Kunsthistorisches Múzeumban, persze nem volt kiállítva...:-(
    Még csak fekete-fehér reprót láttam róla, de a korabeli leírások alapján valami csoda lehet!!!
    Amit kiadtak katalógust abban benne van???
    Gondolom fotós jeggyel lehet fotózni a Markón is?
    Köszönöm a választ kedves Zoltán, üdvözlettel.at

    VálaszTörlés
  4. Kedves Attila! S jó nagy csoda! :-) A Sarephta a Burgban van, onnét hozattuk el, a többi osztrák Markó pedig a Belvederében van kiállítva. Tudtommal tényleg csak fekete-fehér repró ismeretes róla - ezidáig! :-) A katalógusban az összes kiállított mű reprodukálva van, ráadásul színesben. Természetesen lehet fotózni, csak a Munkácsy kivétel.
    Üdvözlettel,
    Zoltán

    VálaszTörlés
  5. Kedve Zoltán!
    Köszi a választ!
    Még én ott tartottam hogy Bécsben van, a kb. 30 éves Bodnár könyv szerint!
    Nagyon sokat gondolkodtam a Sarephtán, hogy milyen lehet, még készítettem 3-4 festményt is róla, színesben és monokrómot is, kb. olyan 10 évvel ezelőtt!
    Nagyon kíváncsi vagyok rá! Sok képet láttam a kiállított anyagból, a Kovács Gábor Markó kiállításán, ami még nagyon kíváncsivá tett a a nagyméretű Diana és Callisto c. kép, ami asszem szintén a Kovács gyűjtemény része...
    nagyon várom a kiállítást, szerintem az az évtized kiállítása, vetekszik a Modem béli Sándorfi, vagy a Kogartos Csernus kiállítással, pedig azok sem voltak egyszerűek...:-)
    Szóval, már nagyon nehezen viselem hogy nem jutottam el hétfőn, úgyhogy pénteken, leutazom Pestre és megtekintem a kiállítást, mert már azzal is álmodom, ami szerintem túlmegy a normalitás határain!
    A virtuális séta a kiállításon, mikor kerül fel a netre? Üdvözöllek, szép napot! at

    VálaszTörlés
  6. Kedves Attila! Köszönjük, s reméljük, így lesz majd! A virtuális sétához kell még egy kis idő, de szerintem egy hónapon belül biztosan. Reméljük, tetszeni fog pénteken a tárlat. Katalógusból egyébként kettő is van: a kicsi a falszövegeket tartalmazza, a nagy pedig a tanulmányokat, illetve a kiállított művek jegyzékét.
    Üdv,
    Zoltán

    VálaszTörlés
  7. Köszi, majd referálok hogy milyen volt, de szerintem olyan 2 hetente megnézem még októberig!
    Üdv.at

    VálaszTörlés