2011. június 23., csütörtök

MúzÉj

Sziasztok!

Ne feledjétek, hogy Markó is éjszakázni fog a Galériában. Hárman, Orsi, Gábor és én fogunk virrasztani vele. Addig próbáljuk jobb színben feltüntetni őt. Szóval 7-kor, 9-kor és 11-kor lehet részetek egy különleges tárlatvezetésben, amelynek során a három kurátor csak a saját részéről beszél. Azaz ha végighallgatjátok a hármat, akkor egy közel három órás vezetésben lesz részetek a Markón. Kemény lesz ;-) S a menetrend: én kezdek hétkor a Bibliával (Orsi ma délután cserélte át velem az ő időpontját :-) ), 9-kor Orsi a nem mindig derűs mitológiai világában, majd 11-kor Gábor vár szeretettel Titeket a gyerkőcök részében.

Addig aludjátok jól ki magatokat!

Z.

4 megjegyzés:

  1. Hogyan akarjátok még ennél is jobb színben feltüntetni?!
    Kíváncsi vagyok...
    :-)

    VálaszTörlés
  2. Na hogy sikerült az éjszaka?
    Esetleg a vidékiek kedvéért, nem lehetne videót, vagy mp3-at felrakni egy ilyen tárlatvezetésről???
    :-) Engem nagyon érdekelne, de sajna nagyon messze lakom...:-(
    Fotók is érdekelnének! Szép napot!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Szerintem jól! Gábor készített fotókat, ahogyan ismerem, nem kell sokat aludni, s megnézhetjük a képeket :-) A hangot viszont nem rögzítettük. Egyébként az ötlet nem rossz, ki fogunk találni egy alkalmat, amit érdemes rögzíteni és a weben közzétenni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lenne, köszi előre is...

    VálaszTörlés